نکاتی برای سفر خوب
نوشته شده توسط : مریم

۱. همیشه بیمه مسافرتی بگیرید

هیچ‌کس فکر نمی‌کند در سفر بیمار، مجروح یا دزدی شود. اما زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را ندارید. در طول سفر، سرم را روی یک آتشفشان تکه تکه کردم، به تب دنگی مبتلا شدم و لپ‌تاپم را به دست دزدان گم کردم.داشتن سبک زندگی سالم

با بیمه مسافرتی خوب، لازم نیست نگران قبوض هنگفت بیمارستان یا وسایل دزدیده شده باشید که در نهایت اتفاق افتاد. برای انواع سفرهای مختلف از تعطیلات آخر هفته تا چند ماهه، همیشه توصیه می‌کنم بیمه نامه مسافرتی را با SafetyWing تهیه کنید.

۲. از ضد آفتاب استفاده کنید!

نمی توانم به شما بگویم که چند بار در طول سفرهایم با خوشحالی بیرون از خانه بودم و از آفتاب لذت می بردم و سپس به شدت آفتاب سوختم و بقیه هفته ام را خراب کرد. هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، حتی اگر هوا ابری باشد، در غیر این صورت بعداً پشیمان خواهید شد زیرا نمی توانید بخوابید - یا بدتر از آن، در نهایت به سرطان پوست یا سایر مشکلات مبتلا خواهید شد.
مخصوصاً زمانی که به مکان‌های نزدیک خط استوا یا در ارتفاعات سفر می‌کنید، استفاده از کرم ضد آفتاب کلیدی است. و به یاد داشته باشید که خودتان را بسته بندی کنید، زیرا یافتن آن در برخی از کشورهایی که به طور گسترده استفاده نمی شود می تواند بسیار دشوار باشد. این کرم ضد آفتاب مورد علاقه من پس از امتحان کردن همه چیز است - یک برنامه مدت زمان زیادی دوام می آورد!

۲. پول نقد اضافی برای مواقع اضطراری ذخیره کنید

برای پوشش خود در مواقع اضطراری، مطمئن شوید که مقداری پول نقد اضافی را در چند مکان مختلف ذخیره کنید. من حداقل 200 تا 400 دلار ارزش را توصیه می کنم. اگر کیف پولتان را گم کردید، کارتتان از کار افتاد، یا پول خودپردازها تمام شد، خوشحال خواهید شد که این کار را کردید.یادگیری کدام زبان راحت است





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: